Några bilder

HEJ!
Sitter här och min lillasyster torterar Julia.. Stackarn. Nu har jag ändrat designen, igen. Haha den gamla var ju så ful... Idag har jag och Julia bara slappat. Elelr ja, Julia åkte in till stan en snabbis. Nu blir hon hämtad om någon timme och då åker jag till träningen. Ikväll har jag inga större planer.. eller ja, förutom träning. Här har ni några bilde från igår!

 
Julias mamma sminkade oss, det blev jätte fint! Tack!


Tvekade med att lägga upp bilden.. Men den kom upp iallafall! ;-)
Jag, Elina och Therese!


Elina vid bordet som vi hoppar på! Haha, och Alva i bakgrunden...
(Bilden går tyvärr inte att rotera.. Suck)


Sjukt dålig bild men jag och Elina hade kul på trampolinen efter tävlingen!


Emma, Josefine, Anna-Maria, Julia (Jag), Elina, Therese
Jenny, Linn, Linda, Fanny, Maja
Malin, Julia, Emma, Fanny
Ja, det var några från de två lagen.

Bra kört alla!
Och grattis ALLA PAPPOR I VÄRLDEN!


Kommentarer
Postat av: jonna

svar: Tack så mycket, ni också juuu!

2009-11-16 @ 22:30:00
URL: http://jonnasjoberg.blogg.se/
Postat av: ahlwiiez

Hah, jag är så bäst! ;D

2009-11-17 @ 20:09:32
URL: http://alvahoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback