Läs....

Hejhejhejhejhej
Andra inlägget idag, sorry. Skulle bara säga att jag är hemma från dansen nu och ska duscha.. Sen blir det myskväll framför TV:n med mami. Suck jag orkar ingenting.. Och ni är dåliga på att kommentera, VÄLDIGT DÅLIGA HÖRNI!!!!!!!! Och tack till dom som gör det, det är alltid kul med en kommentar och det gör en gladare.. och det skulle jag behöva. Shit vad jag älskar mina vänner, TACK! ♥


S.O.S - Jordin Sparks
Låten är bra, texten är bra. (Inte så bra video men texten står ju)

Jag har lust att dö för en dag och se hur folk reagerar, vad tycker ni?



Kommentarer
Postat av: Alva

Det har jag också tänkt på! ;D <3 Synd att det inte är möjligt...

2009-11-04 @ 06:46:10
URL: http://alvahoff.blogg.se/
Postat av: Robin Lundin

bra att mår bättre<3

2009-11-04 @ 15:25:54
URL: http://robbinlunddin.blogg.se/
Postat av: emmmahansson.blogg.se

Jaa det vill jag också! <3 ska försöka att komentera mera

2009-11-04 @ 16:55:58
Postat av: Elina

julia , du kan ju alltid ringa kärleksexperten ;**

2009-11-04 @ 20:22:54

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback