Läs om tiden (med tjock text) så värdelös

Tjobre
Mjo, lite bättre humör idag men det är långt ifrån bra.. Kanske beror på att Marika har kommit hem. Är där nu, sitter och lyssnar på musik.. Snart ska jag väl hem och sen åka på dans och träffa Julia m.m. Nästan 2 timmar har jag och Marika spenderat på vårdcentralen idag.. Hon skulle ta spruta. Haha gick väl sådär, men inget stort problem. Ikväll blir det chill efter dansen hemma.. Vet inget annat jag kan göra.
Hoppas på en bra morgondag, idag också...

Varför finns det tid? Det är bara drygt att hålla koll på klockan och just då ska vi äta, då ska man sova, då ska man gå upp, just då ska man gå till skolan, jag orkar inte! (Liksom jag har gissat hur mycket min mobilklocka är, och jag bryr mig inte) Klockjävel stanna.. Jag vill gå tillbaka i tiden, ändra på det jag gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback