Längtar galet mycket till något roligt

Hej allaaaaaaaa
Jag har ingen att säga, för jag är på för spralligt humör! Träningen var riktigt kul, tack vare Anna-Maria! HAHAHA ojojoj vad vi skrattade, flumm träningar kan behövas ibland också så man inte måste vara seriösa hela tiden! Klippte mig idag då......... Hehe, blev inte så nöjd men luggen växer väl ut igen.. Vill helst inte visa någon bild. Maybe later. Imorgon döjler jag luggen och färgen får komma fram, luggen kan visa sig nästa vecka tycker jag. Helgen består inte av något speciellt, städning och barnvakt. Eller jo, imorgon = DRAG. Blir kul hoppas jag! Träffa roligt folk får man iallafall!


Kommentarer
Postat av: anna-Maria

haha, träningen var värkligen flum!!!

Men dfetn var grymt kul, stackars kajsa.......

Hehe men vi sak ha det grymt på DRAG <3 ses

2009-11-19 @ 21:35:59
URL: http://annamariaeikssson.blogg.se/
Postat av: Fanny

Bild på lugg! mååste få se :D <3333

PUSSSS ! <3333 (L)(L)

2009-11-20 @ 20:40:56
URL: http://fannytorngreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback