"If i could dream, I would dream about you"

Hejsan
Ont i benen, gick från stan till pilbo idag med Anders, Marika och Gidde. Vi skulle hem till Dyrelövs och gå på house. Trevligt var det. Annars har det bara vart en vanlig skoldag idag. Och efter skolan gjorde jag, A-m och Marika dansen till idrotten. Behövs bara lite slipning nu. Hehe. Imorgon har vi SO prov och jag har såklart glömt böckerna i skolan. Suck Julia, duktigt! Och sedan får jag och Marika ledigt från idrottslektionen för vi ska klippa oss på haraldsbo. Nu har jag bestämt mig, ljusare slingor och lugg ska det bli. Kommer väl förhoppningsvis en bild på resultatet, om det inte blir helt fail. Sedan träning på kvällen. Feels like a gr8 day 2morrow.
Nej, nu blir det sängen.
Go'natt!




Kommentarer
Postat av: ALVA

Översättning = Om jag kunde drömma, skulle jag drömma om dig



Från = Twilight <3

2009-11-19 @ 06:43:50
URL: http://alvahoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback