IDRE!

Hejsan!
Tack för alla afina kommentarer hörni! Men.. Alla tycker olika om hur jag ska klippa mig? Jag vill klippa lugg, men jag vet att jag kommer sakna mitt gamla hår. Men den växer ju ut fort också... Men Elizas tips var bra. Rätt lång lugg, men tunn så jag kan ha den åt sidan. Tack sötnos! Men nu hinner jag inte blogga så mycket. För snart blir jag hämtad av Marika, så åker vi till idre och åker skidor! FETT NICE! Snowboard blir det också, årspremiär! Igår sov jag hos henne, efter en väldigt mysig dag/kväll. House på Wayne's.. Där jag och Marika var i stor sett hela dagen, älskar'e.


Hösten tar slut, VINTERN kommer



Kommentarer
Postat av: Alva

Jag ska också klippa mej, om en vecka ;D Typ rätt kort sne-lugg, å så uppklippt ;) <3



Söt på bilden förresten :) <3

2009-11-12 @ 17:38:17
URL: http://alvahoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback