Helgen i Idre

Tjuuu
Sitter och dricker bubbelvatten efter att ha packat upp väskan. Helgen har bestått av nagelfixning, skidor på Idre Fjäll, träffa massor av roligt folk, jobba, fastna i mora över torsdag natt, lekt med hundarna med mera. Hehe, ja. Vi hade kollat fel på busstabellen, så det gick inga bussar från Mora till Idre. Men det var ett roligt äventyr det också! Också försökte vi flörta in oss på bion, men biogubben med puckelrygg och ölmage var inte så snäll... Haha. Men jag har inte mycket att säga, bara det att jag har haft en otroligt rolig helg med min Marika!
 
    

    
Fixade naglarna i helgen. Dålig kvalité på bilderna. Känner att jag är i behov av en ny kamera

Skola imorgon. PUST


(Den lilla JuliaLinnéa bilden fungerar inte för tillfället)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback