Förlåt för ett väldigt depp inlägg.

Hej..
Humöret är långt under 0 och jag har inte lust med någonting, eller jo.. förutom att träffa saknade Marika. Hon kommer hem från Tyskland ikväll. Och imorgon får jag äntligen träffa henne. Dagen idag har vart super dålig, kan inte ens beskriva hur dålig den har varit. (!) Igår somnade jag runt halv tre och därför var jag ju inte direkt så pigg idag heller efter att ha gått upp halv sju. Och träningen gick så sjukt dåligt den också.. Var så trött och depp så jag kunde inte göra någonting, inte ens ett litet leende kom fram i friståendet. Och min tränare kommenterade: "Men julia, det ser ut som du håller på att falla ihop och vill bara dö." Och ja, det är praktiskt taget helt rätt. Eller jag tänker inte på några sjuka självmordstankar men i alla fall... Suck, hoppas på en bättre morgondag.
Och ja, jag SKA fixa en mycketmycket bättre design. Fattar bara inte när jag ska ha tid med den...


Take me to another earth
, there no one can see me, or hear me, or feel me. Just alone...


Kommentarer
Postat av: Robin Lundin

det löser sig ska du se gmn<3

2009-11-02 @ 21:16:35
URL: http://robbinlunddin.blogg.se/
Postat av: ALVA

Fin bild ;) <3

2009-11-03 @ 14:54:07
URL: http://alvahoff.blogg.se/
Postat av: hannnaaa!

guuuuuuuu va fina naglar!

2009-11-10 @ 17:55:33
URL: http://vissgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback