DRAG

Tjuuu
Sitter hos F'G, ho lyssnar på sin blattemusik. Suck. Igår var det drag, inget man har missat om man inte gick. Men det var helt OK. Efteråt sov Julia och F'G hos mig och vi somnade i stor sätt med kläderna på, som vanligt. Idag hände det inte mycket, stan en snabbis. Och nu ska vi kika film och äta resten av dom nu uppätna popcornen, alltid fail. Och även fast jag inte vill lägga in en bild på min lugg så ska jag göra det ändå..


RAMDOM BILDER 

Jag och F'G


Vilka retards...


Julia och A-m

1 SERIÖS BILD


Jag, Julia, A-m och F'G



Luggen på plats.


Imorgon blir det städning i hela huset, sedan ska jag laga mat. Känner mig som en mami.


Kommentarer
Postat av: Anonym

JULIA DET VAR JU SKITFINT MED LUGG !!!!

så måste du ha i skolan :D <3

2009-11-21 @ 22:24:52
URL: http://saklaaaartlisas.blogg.se/
Postat av: maja (:

du vart ju jätte fin i lugg juh ;oo ! <3

2009-11-22 @ 16:58:17
URL: http://majjastenberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var ju jättefint me lugg !! <3

2009-11-22 @ 18:54:30

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback