Dagens bästa bilder

Tjenix
Nu har jag kommit hem från en rätt lyckad träning. Men varför inte vara glad för det som gcik bra? Istället för att vara ledsen över det som gick dåligt? Ååh jag är så trött på att vara depp, inte så rolig dag p.g.a det.. Men jag försökte. Och nu ska jag försöka vara glad! En liten komisk händelse idag bara, när jag och Marika skulle ta bussen till träningen på lugnet. Allt gick bra in till stan, tills vi hoppade på fel buss som gick åt motsatt håll som vi skulle till... Haha, vi är ju bara för dåliga. Så jag kom lite sent. Och skoldagen har väl annars bara varit som vanligt..
Här får ni dagens bästa bilder


en på hemkunskapen, vi gjorde jätte fina pannkakor!
Och med det är jag INTE ironisk, faktiskt...


Julia och Julia
Imorgon ska vi till lugnet och simma! Konstigt nog.. Och sen blir det mer träning, dans.


Felicia, Marika, Marcus (I bakgrunden), + min hand
Väldigt fint.. Och som vanligt, bilden går inte att rotera, och jag orkar inte lägga upp fler

Ursekta bildkvalitén, mobil kamera you know.
CIAO


Kommentarer
Postat av: RUMPCHOCK!!!

GODMORGON SÖTIS! :D sovit gott? ;)

KRAMAR!

2009-11-10 @ 08:15:20
URL: http://rumpchock.blogg.se/
Postat av: Robin Lundin

låter lyckat:)

2009-11-10 @ 18:18:47
URL: http://robbinlunddin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback