Läs "sagan" ...

Tjaaa
Sitter under mitt tjocka duntäcke efter en liten nattpromenad hem från Anders där Sebbe, Gidde och Marika var ett tag också. Trevligttrevligt, trots den lilla tiden. Nu ska jag kolla på Twilight, och imorgon blir det bio med Julia och Jonte på New Moon. Äntligen säger jag bara! Men vad trött jag är... Känner att jag borde sova.. Men ska nog ta ett glas C-vitaminbrus. Känner att jag behöver det, och så blir man ju piggare!

Tänd ett ljus.
Det var en gång 5 små tjockisar som skulle äta på Mcdonalds. Dom åt sig mätta och skulle sedan gå hela dom 100 metrarna till Ica Maxi för att sedan köpa frukt. Då fick dom syn på Plantagen. (Blommaffär/trädgård) Dom gick in på Plantagen och köpte en burk godis, lila julgranskulor och en vit plastgran. Dom hade egentligen inte råd men fick lite "rabatt". Även fast alla betalade så blev det rätt dyrt ändå, så dom tänkte att dom skulle tjäna in pengarna på att stå och sjunga "Tänd ett ljus, och låt det brinna, låt aldrig hoppet försvinna det är mörkt nu. men det blir ljusare igeen.. Osv" utanför ingången till Ica Maxi. Men det gick inte så bra, dom fick inte ihop ett enda öre.

Man skulle kunna tro att det där var en fantasilös saga som jag skrev när jag var 7 eller något.. Men exakt så var dagens händelse innan träningen. Fin julgran detdär...

Och videon från träningen är lite smått kul, den kommer senare! Jag LOVAR! Men den har inte laddat klart än.. Hihi.





Jaja självklart två så sjukt snygga och seriösa bilder! Haha love you girls!

GODNATT soon


Kommentarer
Postat av: sofie

Hej vilken fin blogg du har? Vill du få chansen att vinna ett comviq värdebevis med 75kr att ladda din mobil med? Länka då till min blogg i ett utav dina inlägg här och skriv en liten berättelse om något roligt som hänt i ditt liv i det inlägget så kommer jag sedan att utse den som skrivit bäst och skicka koden till dig OBS tävlingen kommer att avslutas på söndag den 29/11 kl 12.00 skriv också till mig när du gjort detta så jag vet att du deltar!



kram sofie (http://finest.se/v-sofie-v)

2009-11-27 @ 04:39:37
URL: http://finest.se/v-sofie-v

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback