wie!

tjolahopppp ! (:
bra humör!!! de va en kul helvetesonsdag! =D
spanskan va chill, soN va chill, idrotten (3 kilometer teräng) var faktiskt inte sååå dryg .. sen har jag och min fule vän marika, spenderat skoldagen tillsammans med yackä å yontä! :D vi köpte glass på volvo innan lunchen också ;) efter terängen åkte jag hem å duschade, slappa vid datan och städade å lagade mat. nu ska jag till marika och viiiiii draaar tiiiiiill stoooockholm! :D:D men jag missar dramat :/ sry sara, lovisa, maria å bella! :(
hoppas ni får lika kul som mig å marika .. hahhahaha nej det är såklart ni inte får! :D
se yah suckers! :)



me love byxorna! gymnastik for life, <3

Kommentarer
Postat av: Olivia

Jag älskar också byxorna,

jag äger också ett par :D

2009-05-24 @ 00:08:07
URL: http://oliviasgarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback