valborg

hejsan!
igår var det valborg och vi hade superkul! vi gjorde såå mkt roligt men jag orkar inte berätta allt. tack folk för en sjukt kul kväll! marika, julia, frida, frida, lisa, emma, linus, john, adam, zack m.m. istället för att jag ska skriva allt som vi gjorde lägger jag ut några bilder sen, som visar ;) men jag har dom inte än, men dom kommer på bloggen, jag lovar. julia&marika sov här, mysit :) sen nu har julia åkt hem och vi har skaffat en ny studsmatta :D marika och jag ska gå på stan, sen ska vi gå på bio, vet inte riktit vilken film, men det ska vi kolla nu =) .


jag älskar livet just nu
¨MEN, på måndag ska jag klippa mig! det vill jag verkligen inte!!! jaja, jag får en platttång för de ^^

hare bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback