torsdag

ååååååh vikken dag asså !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OTUR NR 1. ja som sagt.. allt gick ju inte sådär JÄTTE BRA för mig å marika idag..
först skola. helvete. sen skulle vi hem, i pissvädret. sen köpte vi pizza. i pissvädret. sen kollade vi på förhäxad! sen in till stan, fast innan det åkte jag, marika å min roliga pappa ner på skolan å så för att leta efter dom trehundra spänn jag tappade idag. ojojoj.. otur, hittade dom inte. sen åkte vi på stan. vi skulle prova nån kjol eller något till våra "THING 1 & THING2" tröjor, men såklart hade vi glömt dom så vi kunde inte testa. så pappa fick komma ner på stan med dom.. MEN, vi hittade inga kjolar eller något som passade till. så jag köpte en klänning på gina :) en rosa. fin! sen åkte vi buss hem å såg på mer förhäxad. det va bra. men sen skulle jag hem å göra pannkakor. så inge mer av de. och jag KAN INTE laga mat xD haha det är verkligen så... men sen behövde jag inte det =D hhaha. sen åt vi mat. marika gick hem, eller tog min cykel. sen blev det träning. sista träningen på as länge, över hela sommaren... :/ vi fick göra jäätte roliga saker men mitt knä gjorde för ont :( så jag hoppade trampolin typ hela tiden.. jaja det var kul det med =) och sista gången ylva tränade oss.. och kanske emelie. ='( ååh fan va synd! dom är skitbra tränare!!! bara så ni vet :D ska väl äta nu.. (som vanligt) hahahha :D
puuuuesssssss gonatt

Kommentarer
Postat av: Maja S

Kommer sakna er alla som faaan ! <3

saknar er redan nu, !

så jävla synd att dom kasnke ska sluta emelie o ylva... :'(

2009-06-03 @ 18:00:24

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback