tisdag !

hejsan hoppsan!
idag var det ingen valig skoldag. det var en av operation dagsverke dagarna. jag kom till frida kvart över sju, sen fixa vi oss å cykla ner till skolan med frida g =) sen när vi kom dit skulle vi fläta vänskapsarmband x) haha chill var det iaf, gjorde typ ingenting men armbanden blev jätte fina :D kanske ni får se bilder sen! sen var det lunch. efter lunchen åkte jag, hanna, frida, frida, josse, julia, linus, adam, erik, yackä å oskar (tror jag vet inte riktigt  :S) till volvo. hehe. sen åkte jag å hämtade upp marika. klockan 12 var vi alla på skolan med många andra för att se på talangjakten! haha det var väl underhållande ;D sen skulle vi gå till h3 för att måla. haha FINT ! not :) menmen, sen åkte jag, frida å frida hem tillsammans. men jag åkte hem till frida j . vi åt och vi chilla lite framför datan (som jag gör just nu). sen senare ska vi ner till talangjakten igen typ klockan 7 å träffa lite folk tror jag (; sen blir det hem för min del. imorgon är vi lediga!!!!!!!!! eller mjo .. vi ska jobba. jag ska städa hela huset i 4 timmar! -.-' dryyyyyygt men jag tjänar 200 spänn och 100 av dom ska ju till afganistan... välgörenhet det gillar vi ;) haha. jag har ju iaf sovmorgon! :D pusspådet ! nu ska jag snacka lite mer på msn med jackä :D hihu!
hejdå! och tjecka in bilden jag gjorde nyss!



gymnastik! jag vill träna nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback