tsss!

hellu!
nyss kommit hem från frida ;) eller ja.. skolan då. vi var å skulle kolla på talangjakten (igen). men sååklart handlade jag upp mina pengar på tuggummi, så vi kom inte in x) jaja, vi var på skolan å hade hur kul som hälst! vill ni se NÅGRA av flummbilderna? :D ja klart ni villl !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! liite suddiga, och jag ser ut som.. jag vet inte vad! men jag bjuder på dom, så njut :)



mahmed, ahmed & pahmed



tiiiiiiiiittut pahmed!


pahmed, ahmed & mhamed


pahmed, ahmed & mhamed gillar att sitta på skåp


ooojoj


pahmed & mahmed sjunger "the ahmed beat"
mh ahmed, yeah ahmed, mh ahmed, yeah ahmed, mh ahmed, yeah ahmed. chickachickachickachicka mh tsss!



pahmed diggar bilden


mh ahmed!



chickachickachickachicka mh tss!


älskade ahmed. hihi!

jo det var härligt vah ? hahahhahahahahhahahah usch på oss snyggingar ;D
imårgon ska jah stäääääda. bläh! men på¨rätt bra humör ändå =D
pusssssssss :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

fiiiiiiiiifan va vi ägeeeeeeeeer ut !!!! :D

mahed , ahmed å pahmed 4ever (: <3

2009-05-12 @ 21:44:42
URL: http://atis.se
Postat av: frida (au)

vi e så sjukt bääääst såde finns it ;D

2009-05-13 @ 20:42:36
Postat av: Lisa

ni är ju bara för snyigga ;D

fridor + julia <3

måste du gilla de ahmed beat =)

2009-05-15 @ 19:17:54
Postat av: frida (tu)



kommer int ihåg om de va ja som komenterade den översta x) menmen

sådan frida , sådant minne ;D

hahhahahahahhahahhahhaahahahahhaahahahaha

nu sitter ja här hemma i sängen å garvar åt dej julia XD på den bilden ja typ har benet halft uppe i luften ser de ut som att du är lite bortkommen å står åt fel håll xD hahhaahhahaaha

ja vet .. (frida har sääääääääämst humor) så de e ju tmejfan helt sick =o x) (nu garvar jag igen) x)

aja vi 3 e ju bara fööööööööööööööööööööööööööör bäääääääst =)))))))

pusssssssssssssssssssssssssar på oss =) <3<3

2009-05-20 @ 10:54:20
URL: http://fridajohansson.bloggagratis.se
Postat av: frida (tu)



kommer int ihåg om de va ja som komenterade den översta x) menmen

sådan frida , sådant minne ;D

hahhahahahahhahahhahhaahahahahhaahahahaha

nu sitter ja här hemma i sängen å garvar åt dej julia XD på den bilden ja typ har benet halft uppe i luften ser de ut som att du är lite bortkommen å står åt fel håll xD hahhaahhahaaha

ja vet .. (frida har sääääääääämst humor) så de e ju tmejfan helt sick =o x) (nu garvar jag igen) x)

aja vi 3 e ju bara fööööööööööööööööööööööööööör bäääääääst =)))))))

pusssssssssssssssssssssssssar på oss =) <3<3

2009-05-20 @ 10:56:44
URL: http://fridajohansson.bloggagratis.se
Postat av: frida (tu)



nehjmenhoppsN nu råka ja ju skick samma komentar 2 gånger =o

hahahaha x)

2009-05-20 @ 10:58:11

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback