sthlm!

torsdag vaknade vid tjugo över sex hos marika. vi fixade oss, packade dom sista sakerna å fixade frukost. sen skjussade marikas mamma oss in till tågstationen sen hoppade på tåget mot stockholm :) kul på tåget, åt frukost. på tågstationen låste vi in våra väskor i ett litet skåp. sen skulle vi ta oss helt själva till gränalund! det ända vi viste om bussen dit, var kyrka, 27 w nånting udde, och över vägen.. haha komiskt! men vi såg en buss å vi hoppade på den direkt, som tur var så var det rätt buss!så vi kom till grönan till klockan 11 när det öppnade. åkte frittfall 4 gånger, den nya insane 2 gånger, extreem 2 gånger, vilda musen 1 gång, jetline (bergodalbanan) 16 gånger (!) å mer =) sen åkte vi hem efter nio någongång nöjda och glada hem till mia (min faster). somna kanske vid 12
fredag vaknade vid halv nio undefär, åt frukost, fixade oss å tog spårvagnen, eller va de nu heter, mot centrum :) shoppade jeansleggings 299:-, röda bikbok shorts 139.50:- och ett par glasögon till yackä ;) haha! nöjd. sen åt vi mat på tågstationen sen åkte hem. nu sitter jag här hemma. charlotta (moster), urban, edvin, linnéa och lilla alfred är här och hälsar på. åker hem på söndag
bilder från stockholmsresan med marika kommer senare
jag älskar att vara ledig!


299:- gina tricot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback