söndag

hejsan!
jao, nu sitter man här.. igen. slapp vid datorn. har duschat och ätit frukost. det enda vettiga.. kusinerna åkte imorse också. nu ska jag väl städa mitt rum antar jag... gratis sms har jag äntligen! efter sthlm är jag nu pank.. har ungefär tre å femti ;) haha rik jag vet. idag är det tyvärr itne lika bra väder. halv tre är det träning! YES! har saknat det, och söndagsträningarna är ju lite speciella. och idag skulle vi träna på dubbla saker! :D kul! sen ska jag till frida så fort jag kommer hem, och klockan 8 blir det nog zack :) ååhnej skola imorgon .. fett drygt men man får väl stå ut.. MED SOM SISTA TRE VECKORNA! :D:D:D:D haha sommarlov, hej!
söndag, åkej slapp dag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback