oojdå!

hejsan!
inte bloggat på två dar :S men det har inte hänt så mycket, skola idag då efter helgen, rätt drygt men jag tog mig igenom den och levde ;D haha. sen efter skolan drog jag hem till marika, såg på förhäxad . sen var det hem och äte äckelpäckelfisk! bläääääh! men sen blev det träning, jag ÄLSKAR att träna! men idag var det verkligen inte min dag .. jaja, får gå bättre på torsdag och hoppas jag hittar min förträningsdräkt! :S och på lördag, RM ! i falun ;D hehe. nu vill jag sova .. imorgon är det en av dagarna operation dagrverke, ska göra vänskapsarmband typ x) hihu, jaja kul med tjejerna iaf! :D
godnatt alla !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback