onsdag!

hejjjj!
äntligen sovmorgon tänkte jag, men nej klockan ringde på 8. upp direkt och började damma hela huset. sen dammsugade hela huset, sen torkade golvena. sen rensade bort alla vinter kläder, vantar å mössor och sånt. sen orkade jag inte va hemma, så jag åkte till frida som direkt skjussade ner mig på cykeln till koppartorget. då kom zack med bussen å vi gick hem till mig en snabbis. sen skulle jag följa han tillbaka till bussen, men han (och julia) missade den. vi satt där med julia i en halvtimme å pratade å lyssnade på julia när hon klagade på allt. sttackare x) sen gick jag hem å städade lite mer. -.-' heela wilmas rum! :o jaja gick bra iaf.. sen kom marika :D nu är hon här å vi ska snart hoppa studsmatta ;) sen blir det mat och drama!
pussi =)

Kommentarer
Postat av: signebelfiore

sv; åh tack !

din blogg var åxå fin (a)<3

2009-05-13 @ 19:09:45
URL: http://signebelfiore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback