onsdag!

hejhopp!
hann inte blogga igår. men det var en vanlig dag .. skola sen marika sen frida å lisa. hel åkej kul :)
onsdag idag, kul dag i skolan! :D även fast det var helvetesonsdag ;) och vi slapp idrotten!! yeah. sen var jag med marika. nu sitter jag här å gör.. ingenting. roligt vah ? :D ska iaf på drama ikväll å träffa lovisa, bella å maria.. men INTE sara! :( dum du är som åker till grekland utan mig .. saknar dig! får väl gå ändå :) imorn är dte torsdag å vi slutar 20 över elva! jag och marika ska ner på stan då å äta, å gå på stan å hitta ngt till skolavslutningen =) och nyss fick jag reda på att jag bara får vara ledare på första veckan på slätta lägret.. :( surt! men det kommer bli kul ändå!

dagens klädsel

jeans leggings
svart linne
vit JL tröja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback