måndag med p2

hellu!
skola idag som vanligt då, dagen gick väl rätt snabbt
min spanska bänk på bilden nedanför
marika: hahahha, komiskt att just du fick den julia!



efter skolan drog jag hem till therese! vi hade bestämt oss för att baka till gymnastikkompisarna för att alla hade vart å duktiga på RM! först letade vi efter en bok med reccept på kladdkaka, hahha leta typ aaas länge! men sen fick vi thess systers reccept. så vi följde det.
 


när vi såg ut som mjölgubbar båda två (haha) så ställde vi in allt.
therese: annika (syster) ! ska smeten va såhär .. hård? :S
annika: ojdå! glömde ändra i recceptet! det är 1 deciliter för mkt mjöl!
hahahhahahahhahahha LYCKAT!
jaa.. ni ser ju bilden. då var det bara att äta upp smeten (vi ville ju inte slösa :O haha) och ta fram alla ingredienser igen och göra en ny.. men de gick bra! haha gaaalet pucko2! :D
sen spela vi lite bas (tror jag det heter... :S) sen åkte vi till gympan =) pratade lite me therese då. kul :)



gymnastiktjejerna är bäst!
kul dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback