klass 6 hälsingbergsskolan smultron

jag kom å tänka på klass 6 häromdan när jag hörde heaven. och jag tänkte på hur mycket man kan sakna .. alla var så tajta och nu säger man knappt hej till varann, hur kan det bli så? allt vi gjorde tillsammans, alla lektioner som var tråkiga, gjorde klass 6 till roliga lektioner, rasterna, klassresorna, grönalund, näset, rodellen, julspelet .. det finns så många minnen, men man kommer ihåg alla. allt har ett slut, jag vet, men det var verkligen synd att det tog slut så fort.



we're in heaven
we was in heaven


Kommentarer
Postat av: Liisa

Hej!

Just nu kan du anmäla dig till veckans blogg hos mig.

Du får anmäla dig så många gånger du vill fram till onsdag 20.00. Så skynda dig!

Pss .. läs reglerna noga!

Du hittar inlägget här:

http://theliisa.blogg.se/2009/may/anmal-dig-till-veckans-blogg-1.html



Hoppas du vill delta!

Puss & Kram

2009-05-17 @ 23:02:26
URL: http://theliisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Julia!! Vilka fina bilder och kul att läsa! Vet inte riktigt var jag ska kommentera, men kanske funkar här. Ska bli kul att komma till Falun och träffa er alla. Nångång skulle jag vilja se dig tävla i gymnastik. Du är ju superduktig!

Kram, vi ses, Charlotta

2009-05-18 @ 12:28:27
Postat av: hannispannis!

men puss på alla, på bilden, på allt!

2009-05-18 @ 19:15:02
Postat av: marika

alla tjejer :) vi var lyckliga!! <3

2009-05-18 @ 21:28:17
URL: http://marikarenhuvud.blogg.se/
Postat av: alice

Vi borde göra någonting tillsammans igen...

2009-05-19 @ 16:05:33

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback