kaNelpuckäl

hei.
känner att jag är sååååå seriös just nu. eller inte! jag är så trött på livet och vill att det ska hända något nytt !!! känns inte alls lika bra som förut. så blä. menmen imorgon är det TÄVLING I AvESTA ! gud va kul tjejer! just nu är det bara det som får mig glad, även fast det händer mktmkt roligt .. jaja, det kommer iaf bli toppen! och det kommer att gå skitbra! nu är klockan bara nio och jag ska sova, men jag ska ju upp halv sex imorgon ... D R Y G T ? J A !

matta:
varv 1: rondat flickis
varv 2: handvolt frivolt/barani
varv 3: rondat flickis salto

hopp:
varv 1: bord
varv 2: sträck
varv 3: halv/hel skruv

fristående


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder på Dig och Dina tävlingskompisar.

Jag önskar Er LYCKA TILL när Ni tävlar i Riks-

mästerskapen i helgen.

Du får väl göra ett inlägg så jag får veta hur det gått. Hälsa de övriga Johanssons.

Morfar

2009-05-14 @ 16:44:52

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback