gymnos f1 VANN

tävlingsdag !
vaknade typ halv sex, gick upp, packade, åt frukost, sen kom elina =) fixa håret å matsäck. sen åkte vi å hämtade moa, sen hämtade anna-maria och sen åkte mot avesta ! förträning när vi kom dit och det gick super! defilering, sen TÄVLING ! hihu fan va ku ldet var tjejer! och gissa vad., vi kom etta! =D grymt duktiga allihopa ! RM nästa nudå, och i falun ;) här kommer några finfina lagfoton !


emma, emma, julia
josefine, ylva, fanny, emma
julia (jag), moa, anna-maria, elina, therese


anna-maria, julia (jag), ylva, moa, therese
josefine, emma, elina, emma
julia, emma, fanny


julia (jag), moa, fanny, julia, emma, ylva, anna-maria, therese
emma, emma, elina, josefine



ehhm, å ja, hela laget ;) (nästan)
ASSA BRASSA MANDEL MASSA. NI ÄGER !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback