långhelg!

hejsaaaaan!
gud jag har inte bloggat på länge känns det som! men jag kan berätta lite nu om vad som hände i helgen =)
fredag: vaknade bredvid marika och julia, men julia hade bråttom iväg till rättvik. jaja, jag och marika låg och stekte HELA dagen tills solen gick ner, bl.a på marikas garagetak, medan vi gjorde ett försök till att plugga julle caesar (romariket). man blev ju allt lite brunare också ;) det gillar vi! sen på kvällen sov jag hos marika, mysit! vi såg på förhäxad från klockan nio till fyra. det var najs, men man decka ju snabbt efter kan jag säga ;)
lördag: vaknade vid tio hos marika, hon skulle ner på stan så jag gick hem. tråkade lite hemma, sen drog jag å frida g ner på stan =) kul vare! tjåckisarna köpte glass å powerking också =D FRIDA VI MÅSTE SLUTA MED DE! =o  hihi . sen kom jag hem, satt lite vid datan. åt mat. sen kom zack, gryyyymt kul! vi myste lite sen gick vi ut, sen myste vi lite mera =) alltid så mys. sen åkte han hem vid tio.
söndag: vakna, ensam. sen gick jag till lekparken där, frida j, lisa och zana var. sen åkte vi till lisa. satt på zkrog ett tag, sen hem till lisa igan =) kul! sen gick jag till zack, myyyyyyyyyys! sen blev jag hämtad av pappa, sen åkte jag hem till frida j med julia och frida g. dä va kul minsann! men jag fick lite hyperflummdamp på kvällen så jag inte kunde andas :S jaja.
måndag: STUDIEDAG! vaknade vid .. hmm .. runt halv tio kanske. åt frukost, kollade liiite på smallville, klädde på mig, gick hem. duscha. åkte sedan till stan me tjejerna, för jag skulle klippa mig :o och resultatet blev jag inte nöjd med. men det var så slitet så det behövdes nog.. jaja hoppas jag får länge hår snart .. sen åkte vi till donken å åt. tjockisar!!! sen cykla jag å frida j hem, tog mina so böcker. sen stack jag hem till marika å pluggade lite .. tror jag kan allt inför so prover imorn nu.. hoppas det iaf. sen blev det träning, rätt tråkig träning . menmen det behövdes xD

nu ska jag sova ,godnatt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback