zzzznark

hola amigos!
nyss vaknat, på studsmattan, bredvid alva. haha jag säger bara evighetsnatt! klockan gick i slow motion.
vi skulle dygna först.. men alva somnade typ kvart i 5 och jag klockan 6, lyckat! heheh
jag känner inte av tröttheten, än, men fett kul vare!
igår kväll tog vi en tur till roxnäs å badade, skönt.
idag blir det nog också roxnäs tror jag .. och ikväll grillning hos alva.
ni kan få en några bilder också .. bara för att vi är såå jävla fula. haha!
jag är hungrig ...
chao då

åh vad jag älskar sol





laugh




ohja ?




haha oj va fult :S




grymt kul vi haft!! å roligare blir det! :D
jag är fortfarande hungrig ..
puss :)

Kommentarer
Postat av: alva

haha, du är äckel kossa å jag är fulig kossa :P

2009-06-28 @ 14:06:15
URL: http://alvahoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback