tisdag + onsdag

heyy!
tisdag: vaknade å min första tanke var: ÅH NEJ KÖKSTJÄNST!!!!!!!!!!! mjo.. alla sjuor har stått i köket och hjälpt mattanterna med maten å så.. och just idag var det min och daniels tur. jiiiippppiiiiiie!!!!! :D:D:D:D:D:D:D not. först fick vi stå å skära korv, som inte ens vi skulle äta :O typ fleeera paket å jag var as seg så daniel gjorde mest.. tack :) sen fick vi rast... sen skulle vi diska. det var fan värst! ååhhh va drygt. sen det enda bra var att vi fick sluta 1. men sååklart hade vi matteprov då! så vi fick stanna till ca 2... då gick jag hem till marika, å vi såg på förhäxad! :D guuud va jag älskar den serien nu! marika har gjort mig beroende.. tack marika så jävla mycket ;) haha! sen cylka jag hem, åt mat å drog iväg till stan för att gå på gymnastikmöte inför slätta lägret! guuud va kul det kommer bliiii! =D och som tur var fick jag, a-m å elina va i samma grupp! =) jag läääängtar till vecka 25 assåååå :) !!! sen åkte jag hem (eller ja marika) sov där.. vad säger man, BORTA BRA MEN HEMMA BÄST , eller hur ;) hahaha! myyys värreee med min älsssklings tönt =) förhäxad hela kvällen!

onsdag: fixa mig hos marika, :) och idag vare marika å alex tur att stå i maten! mohaha :D men en helvetesonsdag var faktiskt inte sååå dålig.. var med jacke å jonte när marika mobbade mig ;) sen på idrotten skulle vi åka ner till roxnäs å spela fotboll å bada där, men det spöööregna så jag å några till fick va inne, medans bichis hämtae dom andra som redan hade gått ner ;) sen var jag med julia&frida! myssit å tjåckit :) sen drama! sista gången på vääääldigt länge vi träffas nu.. :( men vi måååste hitta på ngt i sommar tjejer! :O och jag menar det! <3 och nu sitter jag här å nördar.. känner att jag inte orkar så mkt just nu.. aja ska väl sova snart å imorn är det torsdag å ska bli dåligt väder=dålig hårdag, dåligt humör, dålig DAG. bläh. hihu, har iaf FREDAG att längta till :D mer får ni höra sen, pussssssss på dom som orkar läsa x)
hejrå å godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback