söndag!

hellå!
slapp dag? jo-o-rå! vaknade vid typ .. 12? crazy kväll/natt hos frida alltså! orkar inte berätta, men vi var fett flumm och ungefär klockan 5 så började frida steka pannkakor och då gick jag och la oss, duktigt ha? sen åt vi frukost.. och frida åkte ner på stan. så vi var hos hon ett tag, å stack ner på volvo. sen fixade vi oss å mamma hämtade oss med bil, även fast det bara är nått kvarter bort.. men det regnade ju! haha! kul hare vart iallafall! men vi saknade frida gullarbergs! måste göras om, igen, igen och igen! nu sitter jag här å julia has nyss åkt hem från mig... tack gumman det har vart superkul! imorgon är det slättalägret också! jag, a-m och elina har en grupp med tjejer i 7:års åldern, gulligt värre! hörs imorgon! och förresten, här är en ful bild på mig och julia!





julia&julia

Kommentarer
Postat av: sara

sötnosar (:

2009-06-20 @ 16:54:57
URL: http://sarapavlovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback