slätta lägret, dag 1

första dagen på gymnastiklägret i slätta. jag, a-m och elina var ledare i grupp 5. 7  åringar, grymt söta och duktiga! tränade till 12. åt lunch, sen tränade vi till 3. och utsåg "dagens kompis" som blev: linnéa! hiihi. ont i armarna redan, trääääningsverk kommer det bli :S åkte med  moa hem sen :) nu ska jag kanske äta pizza med frida g, julia, linus å jonas tror jag =)
kram!



julia och elina




vår grupp



moas lilla syster hade picnik bredvid en kontainer :)
ni är såååå lika moa! :D

bra dag, dåliga armar

Kommentarer
Postat av: viktoria h

jag bor ju i slätta så kommer kanske ner och kollar ((:

2009-06-15 @ 20:35:15
URL: http://haugenviktoria.blogg.se/
Postat av: alva

hehe, d e jättekuuuul :D :P

2009-06-16 @ 21:18:28
URL: http://alvahoff.blogg.se/
Postat av: moa

hahaha, min syster är lodiiis ;o



<3<3

2009-06-17 @ 22:00:59

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback