slätta läger, sista dagen!

lägret dag 4. sista dagen! kulkul, men jag kommer sakna dom små barnen.. på uppvisningen var våran grupp katter, feeettt söta! haha! nu ´har jag nyss sett lite förhäxad, och ska snart till zack! (:

 här kommer bilder, från lägret och på mig, a-m och elina! :)
puss :*




när vi tältade
*kraffs på tältet*
elina: ähh det är bara lakris (hennes katt)
a-m: neej! det är en mullvad! hahha :D
elina: nejj, bara lakris
*kraffs*
hanna: nej, det där är INTE en katt ! :S
a-m: det ÄÄÄR en mullvad!!!!!!!

haha, det visade sig vara en iller i koppel ;)




julia, a-m och elina, katter




alla tre, jag älskar er galna flickor!




hihi




shopping på ica :D haha




hahahha, kul vecka hörrni :)


Kommentarer
Postat av: moa

ssssjukt söta,



du lägger inteee ut en enda bild på mej!

pussän <3

2009-06-18 @ 16:57:03

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback