skattjakt!

heluuuuu!
vaknade imorse med riktigt bra humör! wiiie! och ingen spec anledning.. kanske att jag fick sova 20 minuter med än vad jag brukar ;) haha! men jag drog till skolan med marika halv nio. samlades i aulan med skolans g-h lag. vi skulle ha skattjakt. man fick en lista på saker som man skulle hämta å visa för lärarna. jag och marika drog hem å hämtade: bamse plåster, en rosa väckarklocka, pass, pippi kläder, kaffe, kort på Alexander Rybak m.m. och vi bakade chokladbolalr, det stog också med på listan, 20 st. sen skulle vi gå å hämta en morfar över 60 år. vi letade ett tag, i ONÖDAN. för dom andra hade redan hittat en. kul dag!! + att vi sluta tidigt så jag å marika hann se mkt förhäxad! :D iih! hem å åt, lekte med wilma (tvingad) sen nu latar vid datorn.. chill. imorn blire lugnet med massa roligt folk! några från min klass å 7g. roligtroligt :) tänker iaf INTE bada :S haha!
jag älskar underbara männsikor
här e lite värdelösa bilder fråån dagen ;)
chao!



haha cyyyyyykla!




marika å härrnillson




erik blomfjord ;)




milo älskar chokladbollar




lite folk från klassen, b.la yackä, jonte å danne ;)




erik, marika å christina. poeng räkning

yeahhhhhhhhhhh skojigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback