ojoj dålig julia

oooooops! inte bloggat någonting.. och vetniva? jag orkar inte heller.
inte just nu. vad dålig du är julia!!!! jag vet .... men jag kan berätta kortkort om vad som hänt, men det har vart såååå kul!
torsdag: ehm, jag orkar inte komma ihåg
fredag: det behövs bara nämnas tre namn, yackä, jonte & sko! åååhhhh va jag älskar er. ni är bäst tack för en mysig dag/kväll
lördag: vakna hos underbara sko (julia). drog hem. sen till born med line, vicki, mimmi å fanny! RIKTIGT kul sov där
söndag: born, åkte hem, sen marika

mysig helg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mer än ni anar ;) bilder lär väl komma sen från born :) men nu ska jag sova
gonatt alla!

inatt ska jag på utflykt till marika i pyamas bara så alla vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback