midsommar

hejj bloggen!
midsommarfredan har nu gått, nyss kommit hem från plintsberg där vi träffade släkten. vi åt mat, gick tipspromenad, spela kort, körde kubb, pratade, åt mera mat, kolla på tv, kolla på film å hade trrevligt :) åkej, det var rätt tråkigt, men mkt roligare än vad jag hade förväntat mig, fick ju träffa emma också =) nu är klockan över halv tolv, ska väl "sova" snart. alltså se lite förhäxad :D asså det är vekligen bäst, och man blir helt beroende! min bror hampus är dum som tar min bästa vän (datorn) ifrån mig nu.. men hare bra! det ska jag också försöka ha
gonatt!

ojj juste, bilder kommer nog sen från midsommar ;)

Kommentarer
Postat av: emma spåls

Inte den roligaste midsommaren jag varit med om haha, men det dög väl (-:

har du några bilder där ifrån? jag har inga alls!

2009-06-20 @ 13:44:10
URL: http://spals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback