lördag/söndag med julia

heyy!
lördag/söndag, med julia: GALET KUL! vi gjorde allt möjligt! haha vi var med massa folk hos henne, skitkul :) sen tog vi lite bilder å så nere vid sjön, träffade alex m.m också. jag hoppas jag får bilderna på datorn sen så jag kan lägga upp dom här! och vi dansade till lady gaga å akon bl.a! haha, fett kul gumman =) och klockan halv 2..:
juliaW: nej julia, nu går vi och badar!
juliaJ: ehhm... åkej
juliaW: *kollar på termometern*
juliaJ: hur många grader är det?
juliaW: 23! skitvarmt!
juliaJ: haha åkej då badar vi
vi badade, iiiiiskallt!
julias syster wilma tar upp termometern: asså julia, det är typ bara 17 grader ju..
kul kväll/natt! somnade vid 4, vaknade vid 12. sen blevre att åka till övre beverlyhills med rullande kokosnötter å träffade frida,frida och lisa! kul att se er igen tjejer, det var ett tag sen. nu är jag hemma, har nyss ätit äckel fisk. ska nog se lite förhäxad snart=) saknar det! känner mig lite sjuk... förskyld å ont i huvet och mår lite illa. det kommer väl nu efter badandet... aja, fint väder i veckan blir det iaf! bad&sol, bad&sol!
// julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback