gymnastik test




haha mysko bild, ylva tog den på RM :)

Har du någånsin på en tävling:
Ramlat?  japp
Stått längst bak? mmm
Stått längst fram? jaa..
Börjat köra utan dommarens tillstånd? nej
Flirtat med dommaren? hahah jaa! :D
Börjat grina? ja
Börjat blöda? jaop
Brytit nått? nej
Ramlat när tränaren råkar putta en? nee
Gjort illa någon? tror jag säkert xD
Senaste tävlingen: RM här i falun :)
Hur många lag mötte ni? 22...
Vilken plats kom ni på? 22.. xD men det var kul :)
Vem blev tävlingens gymnast?har inte sånt..


Hur många:
Hur många gånger har du stukat något? venne .. några ggr
Hur många gånger  har du brytit något?  0
Hur många gånger har du ramlat på en tävling?  ojj.. inte många men det har väl hänt

Övrigt:
Vilket lag tävlar du med? GF GYMNOS F1 !
Vilka åldrar är det? hm.. väldigt blandat. 10-15 typ

Vem är bäst i laget? mååånga!
Tar gymnastik före kompisar? nja, nejj.. men jag tränar ju isf för att va med dom ;)
Tar gymnastik före skolan? nja, ja
Är i någon gympahall varje helg? nnejj


 Kan du:
Flickis? aa
Salto? aa
Handvolt, handvolt frivolt?  japp
Dubbel på tumbling? vadå dubbel ?
Dubbel på trampett? ja, om man får landa i gropen
Helskruv? jaa :D
En och en halv?  ja
Lantmätarhopp: aa
Saxlantmätarhopp?  ja ;p
Piurett? ofc :)


Kommentarer
Postat av: alva

hehe :) orkar inte göra d själv :P

2009-06-19 @ 16:42:49
URL: http://alvahoff.blogg.se/
Postat av: challie

haha jag går också på gymnastik vilken grupp går du i?

2009-06-21 @ 13:50:30
URL: http://charlottekristoffersson.blogg.se/
Postat av: linnea

jag älskar också gymnastik

2010-06-13 @ 17:31:22

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback