bäst

tj3na!
igår var jag på stan, köpte en randig tröja från gina (bilden) å ett par skor :D
sen vart de roxnäs med frida, jacke å gidde.
sen sov vi hos frida på studsmattan,
sjukt roligt!
vaknade sådär runt halv 10, såg på tv å chilla lite.
ska äta snart.
och ikväll blir det att passa lillsyrran sen sova hös marika, gud jag har saknat den tjejen..
jag å frida hade tänkt oss roxnäs idag med, men det orkar vi inte..
vi ska steka hemma istället
ha det bra, det ska jag ha!

// j



jag älskar dig frida johansson


Kommentarer
Postat av: ffffrida



sssssschukt kul dag



göras om ?

- kllllllaert !!



älskar dej julia

(L)

2009-06-28 @ 18:24:56
URL: http://fejohansson.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback