varmt

tj3nixen!
jag måste bara säga att det är FÖR varmt just nu! sitter i bara korta shorts och ett tunt linne, och det är varmt.. fast man kanske ska njuta av plågan, eller vad man ska säga, eftersom det bara är idag och imorgon kvar av värmen?

jag blev väckt klockan halv 10.. såg på blue water high! :-D det är så grymt bra!! hahah. slappade, solade liiite å hämtade min mobil av jacke (jag ska hämnas!). sen cyklade jag till stan och träffade erika, kollade runt lite men inge shopping för mig. åkte hem. nu sitter jag här å tråkar lite. sen kommer min saaaaknade frida hit! hon ska sova här =) kuuul! blir nog roxnäs som vanligt, härligt. just nu är mamma och handlar mat och jag hoppas hon kommer hem snart innan jag dör av hunger, jag har nämligen inte ätit någon lunch.. ajdå. det bli nog kyckling. gott! apropå mat, jag har haft såå mysko drömmar i typ några dagar nu! asså jag orkar inte berätta, det är så mycket, men dom kan vara från utklädda kaniner till maraboue sommar choklad, eller från fiskedrag till döden. det är rätt läskigt.. har aldrig drömt såhär mycket förut. men ibland får man ett gott skratt när man vaknar! hahaha.

menmen, livet är livet, och nu ska jag väl njuta av plågan.



ursekta minen, ville bara visa håret. dagens frisyr: lockigt, ovanligt... men ja

hare grejt, // j.l.j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback