seg dag

hejsan alla glada!.. och även ledsna
en otroligt seg dag, inte gjort någonting vettigt. vaknade runt 11. läste en timme, åt frukost. sen hade jag ju hoppats på att få träffa min alva ett tag, å kanske sova över. men mormor och morfar skulle komma, och dom kom tidigare än planerat, så då blev det ju ingen alva.. jag tror vi träffas på torsdag iallafall, dom kommer nog på middag förhoppningsvis :-) jag passade på att gå ut med Hulda, mormor och morfars hund, en svart labrador. kommer nog på bild senare. vi var ute och gick ett bra tag, ett perfekt tillfälle att tänka, och sedan utrota dom tankarna... usch. nu har vi just ätit middag och både mormor&morfar är här och farmor&farfar. mysigt med släkten. men nu ska jag nog läsa lite mer.. haha. det är så skönt att läsa, man slipper tänka. ja, ni förstår att jag är vääääääääldigt lat just nu, orkar inte ens tänka.. haha. har till och med lite ont i halsen.. :-( jag vet att ni inte orkade läsa allt, men ni som gjorde det är jag skyldig något fint :-)
hejdå ha det majs // j.l.j

Kommentarer
Postat av: äckel kossa

maha, du är skyldig mej något fint :D

2009-07-15 @ 11:28:30
Postat av: hk

sv: uttar = :S XD HAHAH, men du.. sug balle din icke telefon svarare i hate you!

2009-07-17 @ 23:03:10
URL: http://marikarenhuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback