norrflärke

heluuuuuu! :-)
sitter här och har nyss ätit efterrätt så min mage når ner till tårna :-D jordgubbar med grädde och socker. som edvin säger; götta! hehe. idag har vi inte gjort mycket, jag och jennie sov bort hela halva dan. sen har vi läst och åkt in till bredbyn och handlade. och på vägen hem plockade vi jordgubbar. sen hyrde vi film också, twilight. yes!!!!! äntligen ska jag se den. höhö. igår fiskade vi, små fisk och en gädda på 2.8 kilo. trots allt fiskpiss på fötterna och maskslem i håret, så fick jag och jennie på 2 maskar själva! hurra och grattis till oss. inte mycket mer att säga, nu håller edvin på att - iaf försöka - koppla in teven i vårt lilla rum i uthuset. jag tror iaf inte att han kommer lyckas men vi får väl se. :-) 
vi hörs, vi ses, ha det gr8 // j.l.j 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback