kommer inte på någon rubrik

tjaa!
igår kväll, ojoj kul :-) mamma hade tjejkväll å line, alva, frida och erika var hos mig. vi åkte ner till roxnäs å där badade jag med jacke :-D sen åkte vi hem vid.. tio ungefär. då gick erika å frida hem, sen satte alva, line å jag på en film, mary-kate & ashley, en galen dag i newyork. hahha den var väl bra, bara det att jag har sett den typ 1000 ggr förut ;-) sen hoppa vi lite studsmatta och lyssnade på musik, då åkte alvsa hem runt ett. jag å line hade kul med våra galna morsor :-O :-D hahaha. dom andra åkte hem runt halv 3. jag satte på det sista avsnittet av förhäxad på 6 sesongen.. ååhhh jag dör. iiiinge mer förhäxad???? :'( blääääääää! måste låna mer av marika.. hhehe. somnade vid halv fyra. och nu vaknade jag halv 2. fick inte sova mer för mamma. skulle igentligen ner på stan nu med erika men jag orkar inte och hinner inte. får bli en annan dag.. hör av er om ni vill hitta på något! ;-)
seyah // j.l.j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback