julia och alva

hejsaaaaaaan :D
vaknade, eller ja.. blev väckt av wilma, och en minut efter kom alva, förvånad men glad blev jag :-) jag läste ut boken idag, och såklart var jag tvungen att direkt köpa nästa :-O så jag duschade, och vi tog en varsin cykel mot ica maxi. men nej, där fanns ingen. jag var desperat, så vi cyklade vidare ner mot stan och köpte bok och hårnålar. sen var jag nöjd och vi cyklade hem, snackade i telefon med några slättatöntar.. suck skaffa ett liv. aja, sen åkte vi hem och läste, haha lika förtrollad är jag i boken nu. apropå gurka, jag saknar förhäxad :-( back to life, nyss åt vi mat, "vuxenmat" som jag kallar det, inte gott alltså. men jag sa såklart "tack för maten mamma, den var jätte god" höhö. nu ska jag änga lite tid åt alva :-)
ha det bra //j.l.j

Kommentarer
Postat av: äckel kossa

maaahaaa, kuligt värre :D

2009-07-17 @ 11:11:56
Postat av: (au

men jjjulia, du kunde ju ha fått min bok jueh ;)

+ja har trean å fyran om du vill låna sen ;)

2009-07-18 @ 15:46:34

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback