idag är det lördag

ttjaaaaaaa
jag vill bara säga att det var gryyyyyyymt kul i torsdags med frida! :-* vi somnade halv 6 :-) tihi.
igår var jag, frida, lisa, jacke å gidde på roxnäs, tills det började regna... usch! det åskade ju typ hela kvällen :-S frida åkte hem lite tidigare, men vi stannade en stund efter. å jag gjorde illa mig :-( dett ont i revbenet nu.. ajjjj. sen följde lisa med mig hem, jag städade lite å sen åt vi mat. sen cyklade vi hem till lisa å hämtade lite grejer. sen cyklade vi tillbaka hem till mig, å sen volvo där vi träffade jacke å gidde igen :) vi åkte till lekparken å hade lite kul.. sen fick jag å lisa panik för vi hade missat en minut av smallville x-) haha! så vi åkte hem, å nu var det min tur att ta jackes mobil! :-D mohahah. så nu har jag den, men den har typ inget batteri så jag får väl lämna tillbaka den :-( nu ska jag nog ta en dusch, sen börja kolla ut vilka kläder som måste tvättas tills på måndag, för dååå åker viiiiiiiiiiii! :-D hihu, husvagnsemester till västkusten med familjen lönnar ;-D skoooj! liseberg blire också ;-) och idag kommer pappa hem efter en veckas semester i norge =) hiihi.
nej nu ska jag hoppa in i duschen
hare majs / j.l.j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback