hemma!

tjaaaaaaaaaba!
nu är jag äntligen hemma efter en vecka på västkusten! det har vart suuuper roligt och därför gptt suuuper fort! vi har gjort allt möjligt kul! orkar inte berätta, men några bilder kanske kan förklara lite vad vi har gjort =)



första kampingen var i smögen, 4 stjärnig. där fanns det bad (inte så fint, typ sjögräs å "magneter").
vi fiskade krabbor



jag och line
även kallad, ful&gul eller råttan&kossan



haha pappa din looser



glass!



wilma du är en idiot =)



cool?



marsmallows



haha christian, du är för skön :-)
ni ser i bakgrunden på bilden en båt med nå rosa på?
det rosa är räkor, haha! det var en radiostyrd båt som man fick en kontroll till och köra maten till sitt bord själv ;-)
riktigt härftig restrurang, men jag hatar räkor! :-O



och igår (lördag) var det liseberg! :-D sjuuuuuuuuuuukt kul, jag och line skrattade oss igenom dagen!
haha, vill dit igen :-)



TACK FAMILJEN LÖNNAR FÖR EN SJUKT TREVLIG VECKA :-)



OCH TACK MIN FAMILJ :-)
haha bilden, men måste ju inte vara  snygg jämt? ;-)

nej men nu har jag nästan tröttnat lite på familjen, vill träffa mina saaaknade vänner!!
så vi hörs
jag mår bra, puss /j.l.j


Kommentarer
Postat av: äckel kossa

du faktiskt rätt fin men du är väldigt ful

2009-07-13 @ 21:31:22

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback