hejsaan

tjenare, det är den 13 juli och erika fyller 15 år! :-) GRATTIS! har vart hos henne på fika och firat lite, trevligttrevligt! annars har jag inte gjort så mycket mer idag... latat mig lite, hehe :-) nu ska jag hoppa studsmatta å träna lite volter, längesen nu.. får se om jag kan allt :-S haha, jodå det ska nog gå bra. resten av kvällen spenderas nog antingen med twilight boken eller familjen.. hm.. boken! :-) hihu, jag älskar den! man blir beroende, ett tips, läs den! eller ja det är ju fler, men jag läser första nu, sjukt bra. aja, vi´hörs väl! =)


kram // j.l.j

Kommentarer
Postat av: äckel kossa

åkejj, ska bara läsa ut harry potter föst, är på den första :D

2009-07-14 @ 16:30:44

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback