en vecka

hej,,,,
en vecka utan bloggning var väldigt skönt. jag har latat mig riiiktigt mycket. kolalt på film, sovit, ätit, åkte buss.. men också tränat mitt styrkepapper, oooh jobbigt. ska försöka orka blogga nu, men jag vet inte om jag orkar.. det är så jobbigt att sitta med ansiktet riktat mot en dator, det är boring. nu är jag på sista twilight boken, den fjärde. den är så sjukt bra! lite seg just nu men ´jag vill inte att dom ska ta slut.. nu tänker ni säkert "men julia är inte en sån som brukar läsa". och ja ni har rätt, det är sant. inte likt mig. men böckerna är sjukt bra. läs dom! hoppar veckligen det kommer en 5a i september.. nog talat om böcker. minminmin h.k, herkules, marika, kom hem i tidags! blev att vara med henne senaste dagarna å vi gick på hatty potter och halvblodsprinsen. den var riktigt bra! igår sov frida&julia hos mig, jag somnade vid 6.. dom lite senare då. nu är klockan efter 12 å mitt huvud går trögt... på tisdag blir det klippning och färgning, julia ska bli blond :-) hihi. helgen ska jag väl ta det lite lugnt  antar jag .. träna lite kanske. + att frida och lisa kommer hem från spanien imorgon natt! :-O mmmmmåste trääffa dom! dom har säkert haft det riktigt bra, och är små pepparkakor förstår jag! själv får man väl använda brun utan sol för att komma ikapp.. men nej, jag litar inte på det. man blir säkert en morot. höhöhö. nu har jag riktigt ont i ryggen för att jag har suttit så länge, ska nog lägga mig i min nybäddade säng, i miutt nystädade rum med min bok :-) mys.
och ja, jag ska blogga mer!



2 veckor kvar av sommarlovet.. utnyttja tiden!
ha det zupär /j.l.j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback