dumma julia

hejsaaaaaan
jag har inte orkat/haft tid att blogga.. sry. men det har inte hänt något speciellt.. har mest läst. hehe. nu har jag läst ut både om jag kunde drömma & när jag hör din röst. jag är såå duktig (haha)  och dom är såååååååååååååååååååååå bra. nu är jag på tredje boken, ljudet av ditt hjärta. i söndags åkte vi till sollefteå, hälsade på mormor och morfar. och sen på måndagen var vi på middag hos jennie med familj. super (y). nu idag tidigt på morgonen tog jag och jennie bussen till övik och min familj och mina kusiner åkte bil dit så badade vi på paradisbadet. kul! sen gick vi lite på stan. jag köpte pumastrumpor, en väska och ett par lacoste skor! JÄTTE NÖJD! kommer kanske bilder sen :-) nu är vi i norrflärke hos kusinerna och jennie är med. vi stannar här till fredag, ska bli mysigt. nyss ätit. lilla alfred döptes i lördags, nu är han 7 månader. gullig. när vi kom hit fanns det en ny familjemedlem också, bibi! hihi. skitsöt liten kattunge, vild som bara den! ikväll blir det att grilla marsmallows. hehe. och jag längtar tills jag får en liten stund för min bok... hahhaah. blir kanske inte så mycket bloggande.. men jag ska försöka att orka. och sen bloggar jag ju när jag kommer hem på lördag/söndag. OCH MIN MARIKA KOMMER HEM NÄSTA VECKA, JAG SAKNAR MIN HERKULES !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kram // j.l.j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback