Vilken var snyggast då?

Tjena!
Sitter och surfar på grannens internet, vårat har pajat. Imorgon är det 5i12 på stan. Får se om jag åker ner, men jag orkar inte. Vi har det bra i skolan istället antar jag. Det är ju så f-f-fruktansvärt kallt ute! Fingrarna bli små istappar. Idag tränade vi superhårt inför galan på lördag, ska bli jätte roligt! Nu kommer jag väl få träningsverk också.. F'G var hemma hos mig när jag kom hem, vi pratade en de loch så hade vi lite roligt med våran vän Paint! Haha här är resultatet!


Fridas bild


Min bild


Här är konstnärerna.
Cuteeeeeee

Vilken var snyggast? HAHA


Kommentarer
Postat av: IdaA

Sjukt snygg blogg!! <3

2009-12-04 @ 15:04:42
Postat av: emelie

sv; allt bra (:

tvåan var snyggast, absolut! hihi ;d

2009-12-04 @ 18:37:31
URL: http://ampapampa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback