Normala på hög nivå!

HEJ
Jag vet, jag borde gå och sova. Men såklart sitter jag med mobilen och SMSar och vid datorn istället. Not good, not good. Skolan idag var åkej. Men vi såg en råtta i korridoren! Eller en mus eller vad sjutton det var, usch så sjukt äckligt!!!!!!!! Vi behöver typ göra om skolan så den blir frächare, ibland kan man inte gå på toaletterna, folk spottar på golvet, kladdar överallt, tuggummin under varenda skolbänk, äcklig skolmat(!!!!), trång matsal och nu finns det möss också! Hur bra är det liksom? Tur att vi har en sjukt bra klass och jätte bra lärare!

Jo.. Jag tänkte bara visa hur otroligt galna och seriösa jag och min Marika brukar vara... 
En vanlig promenad ute på kvällen!
HAHAHA

 


Kommentarer
Postat av: marika

HAHAHAHHAH, och här nämnar vi inge namn!!!!!!!!

2009-12-10 @ 15:00:10
URL: http://marikarenhuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback