Nikon d3000 + ett brett leende

Glada miner framför datorskärmen här hemma! Jo jag är på topphumör! Och det konstiga är att jag har ingen direkt anledning.. Men det skadar ju inte att vara happy :-) Nu har jag en Nikon d3000. Och jag var första offret för den. Hittills tycker jag att den är jätte bra! Och det kommer jag nog tycka ett tag till. Men jag måste spara ihop pengar (igen) till ett nytt objektiv. Men kameran är att rekomendera!









Julia Linnéa Johansson

Jag hoppas ni har ett bra lov och att ni har lika stort smile inom er som jag =)





Kommentarer
Postat av: siri

du e så fin julia :)

2009-12-30 @ 10:31:04
URL: http://sirianna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback